Heeej längesen nu?

Hola amigos , tro det eller ej idag ska jag till stan för att köpa en almanacka!
Hörde ni? En almanacka! Vafan ska jag göra det för?
Jo jag ska förklara.
När terminerna drar igång om några veckor så har jag otroligt mycket att göra, jag har mellan 1-4 träningar varje dag, sen stallet & tävlingar & min hund, och skolan , sen ibland vill jag hänga med kompisar å familjen kanske.
Så idag köper jag en almanacka för att planera mer och inte ta allt så spontant som jag alltid gjort i mitt liv hittills.
Det är ett himla stort steg...
Nej, men det känns bra, lixom tajma in japp "
16:00 börjar danspasset hinner jag ta en kaffe med Emma innan det"?
Och ,
"oj jag har verkligen ingen tid för läxorna denna veckan.. Fast där på onsdagen fanns ju en lucka!"

Så det känns super smart enligt mig! Riktigt stolt faktiskt.

Jag kommer nog iväg rätt tidigt för att jag blev väckt av en motorsåg. Helt okej att vakna upp till.. Eller?

Puss&kram skumbanan , Filippa :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback